Friday, July 9, 2010

aSsaLamuaLaikum

hye!!
ya Allah..dlm x sedar dh dkat smggu aku kt kedah...
rsa mcm bru ja smpai dr putrajaya..
erm...mgu dpn 12hb aku dh nk ms0k stdy...
mla dgn 0rentasi,huh! x sbar nie! hehe..
nti aku kna lap0r dri d dataran paya pahlawan..
knf0m rmai! utk pengetahuan smua,aku akn smbg stdy dlm k0s pelukis pelan senibina..
arkitek la jwbnya! hehe..aku x pnh ada asas,s0 fhm2 la ye,mst t'tgal..
papn aku akn cba yg t'baek! insyaAllah dgn berkat yg diberi..
psni dpt teman2 bru la,dunia nie kcik,tp kehidupan dlm dunia nie yg banyak,mgkin aku akn jmpa teman2 yg pernah ku knal sblom nie,hrap cm2 la,nti xla segan sgtkn,hehe..
kepada sahabat2 yg still kt kedah,dtg2 la sllu ke maahad,jgn lupa dimana lahirnya kita dulu,erm..
t0 gng aku (pait c0p,azry,supi n zul) cntct2 la aku ye,sma2 igt! m0ga persahabatan kita ttap utuh selamanya...smpi cni sja,insyaAllah ada msa aku akn updted lg..sLm..

No comments:

Post a Comment